nedelja, 16. december 2012

Tekaški dnevnik

Ne, ne.. nisem zamazala s tekom po maratonu. O ne.

Že izvzamem prejšnji teden, ko mi je ena rahla virozica pobrala moči, smo s puncami kar vsak teden še vedno dva do trikrat v supergah. Mraz in sneg nam nista ovira,  prav nasprotno, ugotavljamo, da smo vsa ta leta veliko zamujale. Tek pozimi je prav super. Še posebej, če nam s svojimi žarki še malce sončece pogreje. In res si želim, da bi mi eden ali vsi bradati možje skupaj prinesli eno GO_PRO kamerco, ker me grozno živcira ker ti čudoviti trenutki ostanejo nezabeleženi. SE bojim, da jo bom morala ajnkrat kar sama kupiti.

Ah ja.. vseeno pa so se kilometri rahlo skrajšali in počasi mi začenja zmanjkovati časa za dosego letošnjega CILJA. Zastavila sem si 1000-ko in do konca mi manjka samo še maraton in dva kilometrčka za ogrevanje. :) Ampak ker je do konca leta samo še 14 dni, bom morala biti kar pridna, da tale plan dosežem. Upam, da vreme zdrži in da se ne uresniči tale napoved. (Petra kradem ti s FB-ja. :))



Brez skrbi, v konec sveta na verjame, zato bom prišparala kak kilometer tudi za po 21 decembru. Vseeno pa upam, da se ne uresniči Tinina napoved, da bova za Silvestrovo tekli po Klučeh. No, razen če si to izrecno zaželiva. Ampak naj bodo to že 1010 km.

8 komentarjev:

  1. Huda napoved, ane? No, kot kaže, bo kar toplo... za tek pa to. Naj ti uspe 1000! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Men se sliš pa tek na Silvestrovo super. Ampak res:)
    Mene je pa angina v kot stisnila in nisem tekla že 8 dni in mi je kr težko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Tina.. vabljena. :)

      Le pozdravi se še pravočasno!

      Izbriši
  3. Pridna! Tudi jaz upam, da ti uspe 1000!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Menda da bo, če se me kaj resnega ne loti. Joj me bo jezilo če mi teh par kilometrčkov zmanjka.

      Izbriši
  4. Še dobr, de sem jest svoj cilj že dosegla, ker mi grozno zmanjkuje časa za tek. Upam da bo z novim letom bolje.
    Kar se tiče teka na silvstrovo sem pa čist za. Tud 42 če bo treba :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, itak de si. :)

      Mislem de jest 42 nism več sposobna pretečt. Me že po 10ih vse boli. Bom šla rajši še kdaj vmes. Za Silvestrovo se pa le rihtaj, a bo Rafe pa večerjo naredu? :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.