sobota, 15. december 2012

Piškoti

Pri nas nismo preveč "mahnjeni" na sladko (izštevši bombone pri Eneju in če rečemo da Rene pri tem še nima besede). V glavnem piškotov se poje prav malo. Še ta kupljenih imamo v omari samo en paket za goste pa še tiste pogosto pozabimo ponuditi.

Bližajoči se novoletni prazniki so enkrat in edinkrat v letu, ko se, bolj zaradi igranja s testom kot zaradi piškotov, spravimo peči le te.

Letos sva z Enejem spekla kekse z orehi. Piškoti pač. :) Sem ugotovila, da mi sveže pečeni piškoti smrdijo. Sem morala prav prezračiti. I'm a freek ha?

Bolj z veseljem se bom enkrat v prihodnjem tednu lotila praženih mandljev. Pred kratkim sem pri Aniti poskusila tudi jabolčne krhlje v črni čokoladi. To bomo poskusila narediti in garant bo bolje kot kombinacija putra, cukra in moke, ki sva jo mrcvarila danes. 

In kaj naj zdaj z vsemi temi piškoti? ;)











9 komentarjev:

  1. Če ti ostajajo piškotki se priporočam. ;) Moja (edina, haha) šibka točka...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdaj lahko pridem na kavico? Lp. Tita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Titi, zdej grem najprej jaz na kavico. Lahko prideš po kosilu. :)

      Izbriši
  3. Kako rada bi bila v tvoji nesladkosledi koži;-)
    Glavno, da sta uživala med ustvarjanjem, piškoti pa bodo že počakali obiske in bodo kot nalašč za k čajanki;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, brez skrbi v minusu s kalorijami jaz vseeno nisem.
      Raje pa vidim če iz moje pečice diši po lazanji ali kaki dobri pogači. :)

      Izbriši
  4. Pri nas pa tolk piškotov ko spečemo, tolk jih pojemo. Prisegamo pa na kokosove!

    OdgovoriIzbriši
  5. Naš tamali jih je po navadi nesel v vrtec/šolo (če je kaj ostalo, seveda), vendar ne vem, kako je sedaj s temi HACCP zahtevami in to.... lahko prinesejo doma narejeno hrano?



    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, takšni piškoti tudi meni ne teknejo. Sem bolj Milka fenica ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.