četrtek, 27. december 2012

Jabolčni krhlji v črni čokoladi

Idejo za tole poslastico sem dobila od Anite, ki jih je pred kratkim dobila v Lidlu.
Se mi je zdelo, da bi to lahko naredila tudi sama. In sem.

Jabolka sem olupila, narezala na približno pol centimetrske kolobarje.

Nato sem jih nekaj ur sušila v pečici na 80°C. Ko so bili na zunaj suhi a še vedno sočni, sem jih namočila v raztopljeno čokolado. V prvi rundi sem uporabila 80% čokolado a se mi je zdela malce pregrenka. (Ampak je vseeno precej hitro izhlapela. :))  V drugi rundi sem uporabila raje 70% čokolado, zaradi lenobe pa sem uporabila kar kupljene krhlje, ki pa so bili ravno tako dobri in tudi posušen ananas se je dobro obnesel.

Čokolado sem samo raztopila v bain marie in ji nisem dodajala ničesar. Ne vode, ne masla. Traja pa kar nekaj časa, da se čokolada toliko posuši, da se krhlji ne raztopijo takoj ko jih primemo v roko.










1 komentar:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.