torek, 20. november 2012

Poslastica dneva: mini habance


Ko se v Idriji kuha zelje, zraven ne sme manjkati ocvirkovca. Še bolj pa smo veseli, če smo postreženi s habanco. To je potem pravo delavsko kosilo, bolj za pozimi, ko lahko špehec skrijemo za debele puloverje.

V bistvu je zadeva zelo podobna ocvirkovci le oblika je drugačna. V trgovini dobimo precej velike, jaz pa sem se odločila, da naredim bolj mini varianto pa (kao) bolj zdravo. Iz pirine moke.

Naredila sem testo za kruh iz večjega dela pirine moke (cca 70%), del, ki sem ga porabila za habance, pa sem hotela z izboljšati z dodatkom mleka. Tu sem naredila napako in dodala mrzlo mleko ter preprečila testu, da bi lepo vzhajalo.

Ko (če)testo naraste na dvojno količino, ga na tanko razvaljamo in precej na debelo namažem z prekajeno zaseko. Zavijem kot štrukelj. Še nepečenega razrežemo na centimeter debele rezine in položim na peki papir. Potem pa za pol ure (oz. dokler niso lepo rjavo zapečene) v pečico na 200°C.

Dobršen del smo jih zmazali, nekaj pa sem jih pospravila v zamrzovalnik do prihodnjič ko si bomo spet zaželeli nekaj krepkega.



2 komentarja:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.