sreda, 1. avgust 2012

woohoo





Tale woohoo mi je šel po glavi v ponedeljek, ko smo se pod vtisi Mojčinega  priporočila odpravili v Soča Fun Park. Reneja smo pustili v varstvu in pripravili presenečenje Eneju, da izživi svoje spajdrmenskove fantazije in izve nekaj malega o varnosti, višini in plezanju.

Enej je bil navdušen. Brez trohice obotavljanja in strahu se je podal čez vse izzive in bil grozno razočaran, ko se na koncu ni smel z nama podati na Flying Fox, tj. "po bližnici" visoko čez sočo na drugo stran. Zdaj pa pridno je, da čim prej prileze na trideset kil, da bo tudi njemu dovoljeno poleteti čez. Samo še dvanajst mu jih manjka. :)

Sama pa sem bila nad seboj precej presenečena. Sem mislila, da se bojim višine. Pa očitno se je ne. Brez trena oka sem se podala čez vse tri poligone in ko so naju povprašali, če greva na Flying Fox, sem potrdila brez obotavljanja in tudi na štartu nisem prav nič mencala. Samo pela sem si Wooohooo!!!

Super je bilo, fantje in pune iz parka so res po primorsko prisrčni in gotovo se še vrnemo.

















8 komentarjev:

  1. wau, hudooooo!
    hvala za idejo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast tale Flying Fox zgleda kr scary, ne vem če bi upala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, ni tako hudo, ker se že prej v parku navadiš na te prelete. Le tisti žlajf na koncu, ko se full on zaletiš vanj, je malce nadležen. :)

      Izbriši
  3. Kako Eneju paše Bazarkova majička :) Bravo za pogum btw! WooHoo ;)
    M.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super zgleda. Urban že pravi, da gremo tudi mi :).

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.