torek, 14. avgust 2012

Spiderman

Tele spajdrmenskove/supermaenskove faze pa kar noče in noče biti konec. Če kaj, se le še stopnjuje. Sploh odkar je na TV videl film.

Povsod ga je preveč, našega Spidermana. Na kavč, s kavča, na posteljo, na stol, na kavč in še stokrat naokoli.

Ves čas mu dopovedujem, da Spiderman ne obstaja. Ni ga, samo filmi so. Filmčke sva gledala na You Tubu. Ampak on bi še vedno bil Spiderman al pa Superman. Ni tako zelo važno, glavno da bi letel po zraku in plezal po stavbah.

Tako mi zadnjič pripoveduje, kako je Spiderman nastal tako, da ga je ugriznil tak pajek. Ja, tak čudežni pajek, mu pritrdim. Ampak taki čudežni pajki so samo v filmih in risankah, mu pravim.
 In takoj zatem...

A ni škuda?
Kaj to?
Ja, de mene ne pič tak čudežni pajk.
Ja ris, sam sej veš, takih pajkov ni.
Sam če ga boš kdaj vidla, mi ga boš pakazala, de me bo piču!?

Potem sem mu pred časom, ko mi je bilo njegovega skakanja preveč, pripovedovala, da Spiderman in Superman ne skačeta kar ves čas naokoli. Samo takrat ko komu pomagata.
Zvečer ko smo si privoščili skodelico sladoleda, pa nama z Davidom ne dovoli, da bi sama nesla svoji skodelici na mizo. "Vama bom jest prnisu. Ka jest sm Spajdrmen. Jest usem pomagam!"




9 komentarjev:

  1. No vidiš, pa niti ni tako slabo, če imate Spajdermana v hiši :)
    če pa res kdaj vidiš tega čudežnega pajka, pa prosim tudi nam povej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ta faza Spajdermena pa tut pr nas ne mine. Cev vikend je hodu v pustnem kostimu okrog hiše :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Jest ga razumem, jest bi tud biu Spajdermen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jest imam več šans kot Enej, de bi bil spajdermen, ka imama velik pajkov doma.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jest bi bil tud Spajdermen, de bi šel usak dan popoldne na Hvar na plaže lježet za ena urca (al pa dvi).

    OdgovoriIzbriši
  6. Jest pa na bi nabenmu pamagal, če bi bil Spajdermen, nej se kar usak znajde po svoje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jast bi sam uniforma zamejneu, če bi bil Spajdermen, ka si sjebe ris na predstavlem u apritih pajkicah, ka bi mi mal u ret lejzle, pa tribuh se bi mi še bel vidu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jest bi tud bil Spajdermen, sam na vim, če bi mi puol dal za prevoz u služba.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.