ponedeljek, 27. avgust 2012

Najljubši izdelki: Lunette*


Ste kdaj gledali Oprahino božično oddajo, ko vse takratne gledalce obdari z najljubšimi izdelki tistega leta. Jaz takega dometa žal (še, he, he.. ) nimam, imam pa svoje najljubše reči.

In ker za najboljše reči ne izvemo iz reklam ampak iz priporočila prijateljic je bilo tudi tokrat tako. Ker tale zadevica spada v rahlo tabu temo, prijateljic ne bom omenjala z imenom.

Vir


Gre se za menstrualno skodelico, Lunette. Najprej sem poslušala eno leto od ene prijateljice, nato še od druge in ko se je po porodu stara teta iz Krvavca spet vrnila, sem vedela, da mi drugega ne ostane, kot da grem v nakup. 

In dobro da sem šla.. ker to je bil res nakup sezone. Od takrat naprej sicer vem, kdaj menstruacijo dobim, potem pa lahko skorajda pozabim nanjo. Enkrat do dvakrat na dan spraznim skodelico in to je to. Ko je "tistih dni" konec, skodelico prekuham, jo pospravim v simpatični žakeljček, ki je priložen in tam lepo pridno počaka na naslednjo uporabo. In popolnoma nič ne kaplja ali curlja mimo. Na javnih wc-jih, ko pipe ni pri roki pa jo lahko splaknete kar s stekleničko vode.

Ko sem kateri od punc, ki skodelice še ni preizkusila, omenila da jo uporabljam je običajni odziv zgroženost. Kako da lahko, ali ni zadeva malce nagravžna? In lahko vam zagotovim, da ni. Ko skodelico praznim, straniščna školjka resda izgleda kot da bi se znašli na kraju zločina, vendar ni to nič v primerjavi z tamponi, da ne govorimo z bljaki (po možnosti odišavljenimi) vložki.

Tudi prihranek je ogromen, v primerjavi z vložki pokrijemo ceno skodelice že z nekajkratno uporabo, za razliko od tamponov skodelica ne povzroča toksičnega šoka, pa še veliko bolj ekološka je.

V glavnem skodelica Lunette je oh in sploh super in morala sem vam povedati zanjo.

Ko sem se v začetku poskušala primerjati z Oprah, pa vam povem, da popolnoma brez moči pa vendarle nisem. Ko sem se odločila, da napišem post o Lunette skodelici, sem kontaktirala uvoznike in so z veseljem ponudili  6 € popusta za vse, ki boste skodelico naročile preko njihove spletne strani in ob naročilu vpisale kodo "rockstars", podarili pa so nam še 5 kompletov dezinfekcijskih robčkov za prvih 5 punc, ki Lunette že uporabljate in boste v komentarjih povedale kaj je tisto kar vas je pri Lunette prepričalo, da ste postale redne uporabnice.

*Objava ni bila naročena in ne sponzorirana.

13 komentarjev:

  1. Evo naročeno :)
    Sem že nekaj časa gledala tole skodelico, pa se kar nisem upala odločiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super. Jaz sem si jo hotela naročiti po rojstvu prve hčerke (izvedla za njo iz tujih blogov), ker se mi je zdelo ful ekološko (6-7 let nazaj) in so me prijateljice prav čudno gledale.No, druga zanositev me je prehitela in nato sem si vstavila mireno, kar je moje krvavitve zmanjšalo na minimum, tako da jo ne potrebujem. Jo pa ta iste kolegice, ki so se zgražale z veseljem uporabljajo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo, še ena že več letna oh in sploh super navdušena uporabnica menstrualne skodelice Lunette. Zakaj? Ker je tako preprosta za uporabo, da z njo res popolnoma pozabim, da sploh imam menstuacijo.
    Tita

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem že 2 leti zaprisežena uporabnica Lunettke. :) Ne menjam za nič na svetu; čeprav je bila mami skeptična, ker sem jo začela uporabljati pri 17-ih letih, ampak od takrat naprej mislim, da je bila to najboljša naložba za moje dobro počutje in prijetnejše "tiste" dni. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, Anita ta objava je pa ravno za tiste o katerih sva se zadnjič pogovarjale. Ma bojo mel zdej eni spet za povedat, kake objave imaš.
    U glavnem super si, da nas zalagaš s takimi informacijami.
    Zdaj pa je prišel tudi moj čas za nakup in upam da mi ne bo čez pol leta ležala na omari :). Hec hec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, glede tega kaj si drugi mislijo se že zelo dolgo ne sekiram več.
      V primerjavi s časi, ko sem se... je prav osvobajajoče. :)

      V omari ti bo ležala samo če boš še naprej dojenčke delala tako kot jih znaš. ;)

      Izbriši
  6. Jst sem jo tut kupla že par let nazaj, pa samo nekajkrat rabla. Mislim, da bi morala vzet manjšo velikost (ker sta dve), čeprav piše, da za ženske, ki so že rodile, je tavečja. No, sej ne vem, če je v velikosti fora, ma jst sem mela ful težav z vstavljanjem, pa še pol je puščalo :) No, zdej sem se spet spomnila nanjo in mogoče spet probam srečo z vstavljanjem :) Če ma katera kak koristen nasvet z vstavljanjem, je dobrodošel!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče je res problem v velikosti. Jaz imam ta malo, pa sem imela probleme z vstavljanjem samo enkrat ali dvakrat na začetku. Običajno kar sama skoči noter in naredi vakuum.

      Izbriši
  7. Tudi jaz jo uporabljam in mi je najboljša od vseh možnih pripomočkov. Ker z njo ni nobenega zoprnega občutka na koži, ker se ni treba non stop ukvarjati z njo, ker je bolj "eko" in poceni! Ni mi perfektna, ker mi malo pušča?!, še vedno pa veliko boljša od alternativ. Anja

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz jo imam, ampak je trenutno na prisilnem dopustu. Kupila sem jo pred prvo zanositvijo (pred 4 leti), pa ne vem kaj naj rečem. Super je za uporabo, kot pišeš sama, ampak jaz sem imela vedno težave s puščanjem. Ne vem kaj sem delala narobe. Vakuum se je naredil, ampak vseeno je šlo malce mimo. Imam pa manjšo varianto. Sem si pa jaz morala odrezati "repek", ker me je motil.

    Tina, ti pa kar skrbi za slovensko nataliteto. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo, pet uporabnic se vas je nabralo.
    Prosim za vaše naslove na zs, da vam pošljemo robčke, da boste še bolj zadovoljne uporabnice. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Še Nežo in Aneri čakam, če bosta še kdaj pokukali sem gor. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.