četrtek, 9. avgust 2012

If it's yellow, let it mellow. If it's brown, flush it down



Ko sem pred dnevi videla tole fotografijo mi je začelo mleti v glavi. Potem sem se spomnila še na geslo iz naslova, ki sem ga nekoč slišala od nekega naravovarstvenika.

Če je lulica jo pusti, če je drekec potegni.

Potem sem računala. Če v Idriji živi 6000 ljudi in bi šel vsak 6krat na dan lulat in bi samo vsakič drugič potegnil vodo, seveda polovično količino kotlička cca. 3 l, bi v enem dnevu prihranili 54 000 l vode.

Pa nas pri opozarjanju na varčevanju z vodo opozarjajo samo na zalivanje vrtov, pranje avtomobilov in polnjenje bazenov, medtem ko poznam ljudi, ki se že s težavo stuširajo zvečer zaradi premajhnega pritiska v ceveh.

Smo preveliki puristi, da bi lahko nekaj dni gledali rumeno lužici  straniščni školjki? 

2 komentarja:

  1. mi gremo zvečer vsi lulat, pa potegnemo samo 1x :) so jasno, tudi izjeme, ko tega ne naredimo, ampak če lula otrok pred staršem, sigurno potegnemo samo 1x :)
    Me je pa kar presenetil podatek, koliko l vode bi prišparali...wau, 54tisoč, to pa je zelo veliko za en dan!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zofija, pohvalno. :)

    Ja, varčevati je vedno treba tam kjer se največ porabi. Z varčevanjem na vodi za zalivanje avta, ne moreš prihraniti prav veliko.

    Zato tudi varčujejo pri plačah delavcev in ne pri plačah menedžerjev. ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.