sreda, 25. julij 2012

Korzika 2012 - 1. del

Letošnji dopust je bil, glede na to, da imamo, nad vožnjo ne preveč navdušenega, malčka, res dopust. Zato so tudi fotke bolj skromne. Nič kaj dosti čudovitih razglednih točk in znamenitosti in podobnega. Samo mulci in plaže. Pa se jih je vseeno nabralo okroglih 2000, skozi katere se zdaj mukoma prebijam. Zato Korzika po delih. Prvi je danes tu, samo toliko, da vidite, da sem še živa.


Ker smo se že prvič naučili, da nam nočna vožnja ne ustreza, smo se tudi tokrat odpravili na pot dva dni pred tem, ko smo imeli rezerviran trajekt.

Plan je bil, da se najprej, po navdušenju, ki sem ga razbrala na blogu Matjaža Corela, ustavili v Toskani. A ker Rene ni bil niti malo navdušen nad vožnjo in je vpil vsak trenutek ko ni spal (na srečo je precej spal) smo se namesto tega odločili, da preskočimo ovinke in šibamo direkt do obale. Cilj: kamp Torre Pendente v Pisi.

Ne vem, kako mi je uspelo, da sem moj supertruper avto atlas Italije pospravila v kovček, David pa pozabil naložiti karte na GPS. Tako smo se vozili lepo po stari maniri, po tablah ob cesti. Kar je po Italiji malce nerodno, ker ti tepci postavijo tablo za križišče. Pa do Pise smo že prišli, po avtocesti to ni neka znanost, v Pisi sem moral pa dragemu skoraj groziti (moški, pa spraševanje za pot, pa to), da je le vprašal gospoda na šalterju, ki nam je zakasiral cestnino, kje se najde kamp. Levo, sedem kilometrov naravnost in nato spet levo.

Kamp je bil čist lušten. Fajn Wc-ji, 500 metrov za peš do poševnega stolpa, bazen (kjer smo morali imeti ne moreš verjeti kapo na glavi, ja sedem evrov so nam izvlekli iz žepa za tri lepotilne kape).
Parcele so ravne, odmerjene, z vodo in elektriko in komarji gratis. Resno, toliko komarjev na kupu pa še ne, mi pa samo z naravnim, nestrupenim Zanzare sprejem. Bah, tudi opazili niso, da smo vse našpricali. Drugi dan zjutraj, ko smo odhajali smo jih našli vsaj šest v avtu. Grozljivka. In da bo grozljivka popolna, se nam je v ponedeljek (ja trajekt smo imeli v ponedeljek, zaradi ugodnejše cene) zjutraj, ko smo že tako ali tako zamujali, spraznil še akumulator. Na srečo so v kampu tega navajeni in takoj je prihitel gospod s kabli, ki jih je priključil kar na elektriko. And off we go.













10 komentarjev:

  1. :)

    1. Lepo, da si nazaj.

    2. Čestitke za planiranje. Dobri ste.

    3. Kopalke na pike. In to rumene! :)

    4. Ta kamp sem pa tudi sama videla od daleč. Juhuhu:)

    5. Lep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako lepa kapa...ups, kopalke :)) res hude, kje si jih kupila, mi prosim prišepni :)
    Tudi jaz sem se letos odločila, da prakticiramo samo nočni trajekt, pa čeprav je dražji. Na Sardinijo vozi celo 7 ur :( in kabina se je izkazala za super idejo...da se odpočiješ od 2.196 palubnih Italijanov, ki so glasno za znoret...
    Sardinske komarje smo odgnali pa z Just pršilom :) priporočam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oujea. :) Kopalke sem si pa prav privoščila. K meni so priletele skupaj s supergami naravnost iz New Yorka. Hvala Barbari.:)
      Victoria's secret mix and match. :) http://www.victoriassecret.com/swimwear/beach-sexy/the-liya-push-up-halter-top-beach-sexy?ProductID=4564&CatalogueType=OLS

      Nočni trajekt moramo tudi mi enkrat preizkusiti. Videti je fajn zadeva.

      Hvala za tip glede Justa. Mis mo potem v Decatlhlonu našli nekaj kar je zaprlo smrčke tigrčkom.

      Izbriši
    2. Hvala za link. V NY sicer ne grem, grem pa v London lalalalalala :)))

      Izbriši
  3. Uf, vožnja tudi nam ni čisto nič všeč, ampak se uklonimo. Vse za mivkaste plaže. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anita veš kaj me samo zanima, če mi lahko poveš kateri fotoaparat imate pri vas ter kateri objektiv. Namreč ravno kupujemo enega pa se še odločamo. :) LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Evy, mi imamo Nikon D80 in tri objektive. Fiksnega 85mm, še enega fiksnega 35mm in kit objektiv 18-55. Ampak če bi zdaj kupovali, bi kupovali drugače. ampak za to nisem jaz strokovnjak pri hiši.

    Lahko pa mi napišeš mail, pa ti bo David napisala svoje "videnje" kaj je dobro imeti za katere primere. On se bolj ukvarja s temi stvarmi in prebira revije na to temo. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oo hvala za odgovor. Ja, bi lepo prosila, če bi lahko kaj napisal oz. svetoval, ker je res toliko stvari na trgu, da se sploh ne moreš odločiti, še posebej če nisi ravno strokovnjak ;). Evo moj mail: mohoriceva@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne morm verjet, gledala ta-iste kopalke na spletu:).
    Lušna sta s kapami, ful!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.