četrtek, 7. junij 2012

Kajak

Stric Tine se je lani navdušil nad kajakom.
Zdaj pa se trudi, da bi navdušil še vse ostale člane družine. 
Zato je v nedeljo naložil fante v avto in so šli v Belo testirat vodo.
"Ta mičkeni" so bili navdušeni. Ta veliki pa še čakamo, da pridemo na vrsto.

Jaz pa si sicer že od nekdaj želim veslati čoln, kot ga vozita Čop in Špik.
Me lahko kdo nauči tega?





8 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. se mi zdi, da je Enej malo stricu Tinetu podoben ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hudo, res. Dobro zgledata ta maledva...meni so kajaki full všeč...

      Izbriši
  3. Ja mene je pri kajaku strah, da če se prekucnem si ne bom mogla špricdeke odpret:))) V resnici me je skatapultiral ven :) sam strah obstaja!
    Tkole mirno veslanje je pa pure pleasure.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo stric Tine ;)
    Je pa Enej podoben svojemu ocetu. Njegov oce je pa podoben svojemu bratu, a ne Anitka? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he.. Zofija.
      Ne čisto tako. Ne vem ali je Enej podoben očetu ali mami, zagotovo pa ni podoben očetovemu bratu, ker ga le-ta nima. :)

      Izbriši
    2. ja, te podobnosti sem tudi jaz opazila... :)

      Izbriši
  5. Jaz sem se tudi navdušila nad kajakom. Naš rajski sosed ima enega hudo dirkalnega, tak dolg in ozek je in je težko držati ravnotežje. jaz si neznansko želim narediti tečaj. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.