petek, 11. maj 2012

Tekaški dnevnik - štih proba

Prišel je čas, ko sem morala počasi začeti razmišljati o ločitvi od mojih predragih Najkic, ki, čeprav na zunaj izgledajo še čisto lepe, preprosto niso več kos svoji nalogi. To sem čutila tako na kolenih kot na gležnjih, pa tudi desna peta je bila znotraj tako obrabljena, da sem si morala peto pred vsakim tekom zaščititi z fljaštrom, da me niso ožulili.

Tako sem pred kratkim prav grdo zlorabila nekega fanta v Thomas sportu, da mi je razkazal tekaške modele copat, kjer sem izbrala najprimernejše. Nato pa mi jih je prijazna Barbara prinesla direkt iz velikega japka. Barbara hvala še enkrat!



Ker sem si izbrala Asicsov model za bosi teg, oziroma nek vmesni model, ki menda navaja nogo na bosi tek, sem seveda morala najprej na štih progo, da vidim kako se to obnese. Ker je dobil nove superge tudi Enej je šel z menoj. Žal njegovi očitno niso najboljši, saj je fant že po sto metrih cmaknu in si opraskal dlan. Ravno toliko, da se je pokazala kri. To pa seveda zahteva takojšnjo intervencijo, konec teka. Flajštr,  nujno! Tako nujno, da sva razdevičila prvo pomoč v avtu.

Mimogrede, avtomobilska prva pomoč je obupna. Vse je belo z zelenimi napisi, povsem nepregledno. Kako bi se znašla v resni nesreči mi ni jasno. Ne vem, je taka samo moja, al so vse take?
Se vam je kdaj sanjalo, da vas nekdo lovi, pa nikakor ne morete vtipkati številke 113? No tej nočni mori se zdaj komot pridruži še nočna mora, ko si udeležen v  prometni nesreči, pa ne najdeš povoja. Komot.

V glavne. S to štih probo ni bilo nič. Odšla sva domov.

Copate sem potem obula šele ob devetih zvečer, ko sta fanta končno obupala in zaspala. Zato sem šla samo komaj kaj več kot dvakrat okoli Fare.

Začetek je bil povsem običjen. Po prvem kilometru pa sem se šele zavedla, da dejansko tečem drugače. Bolj blazinicah. Prav zanimivo, ker občutek pri teku ni nič drugačen v resnici je pa povsem drugačen. Menda se skrajša korak in poveča frekvenca teka. Ob koncu teka sem res čutila tudi mišice v stopalu, ki morajo v dopatih za bosi tek delati, v običajnih pa ne.

Danes je občutek povsem normalen. Mislim, da sem dobro izbrala.




6 komentarjev:

  1. Super, lepe.Naj ti dobro služijo. Pa se vidiva na kakšni štih probi. Drug teden greva v Hotedrščico v en grič, se nama lahko pridružiš.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, lepe, lepe!
    JAz mam natanko isti problem. Nikeice so mi na Kraškem uničile dva nohta (bom brez čez poletje :( ), pa žul čez pol noge. Sploh ne vem kako naj jih dans oblepim za trojke, da nam spet cel teden invalid!
    Seveda se navdušujem nad bosim tekom, sploh ker sem velik "platfusar", sam vsepovsod berem, da morš pol dolge teke še vedno izvajat v blaženih copatih, da se morš počasi navajat na te bose. Od tu sem razumela, da morm dvoje copat kupit, to je pa kr zalogaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O bravo Tina! Kako je pa šlo?
      Me z (zgornjo) Tino in še eno Nino smo tudi nameravale iti a zamudile z prijavo. Bah, pa drugo leto!

      Meni so noht odžrle še tastare pumarce na LM pred leti.

      Za privajanje bom jaz uporabljala pa še kar tastare copate. Recimo, da bodo zdržali še toliko.

      Izbriši
  3. Lepe. Zgledajo mehke. Jaz sem kak mesec nazaj tudi kupila Asics (ne za bosi tek), pa nisem zadovoljna z njimi. So nekam trde.
    Potem smo imeli na treningu za DM tek test Merrelovih barefootk in sem navdušena.
    Je pa res, da je treba začet postopoma se privajat na bosi tek. Tako da, ja, je kar zalogja. Pa vse te copate za bosi tek so precej drage.. (ker so novost, verjetno,ne?)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi te so takole če jih pregibam z rokami nekam trde, pri teku se pa potem čuti gel, ki naj bi bil v njih in so prav mehke.

      Ja, pri nas so drage. V Ameriki pa ni tako hudo. Če imaš še koga, da ti jih pripelje ali pošlje, da se izogneš carini je pa sploh fajn.
      http://www.endless.com/s/ref=nb_sb_ss_i_3_6/183-0173604-8014952/?onsale=&showDesigner=&keywords=merrell+barefoot&sprefix=merrel#__asin%3DB005O6PPZK%26ref%3Ddp_sbs_1%26pageCode%3Dd

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.