sreda, 16. maj 2012

Od fantina do pobalina v parih potezah...

.... brrr je zapela mašinca v mojih rokah.
Šopi las so padali in padali.

Od rojstnega dne naprej ima cele popoldneve čelado na glavi. Kolo, rolka, rolerji, skiro. Vedno je nekaj in v vročini kot je bila, mu je kar teklo od glave. Dobesedno. Zvečer ni bilo suhega laska na glavi.
In ker je naša frizerka na porodniški, sem v akcijo stopila kar sama. :)




4 komentarji:

  1. oo kako je lep!! tudi pri nas poje mašinica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridem na tečaj.... sem ravno ta vikend tudi jaz poskusil ta podvig, a sem se na polovici premislil. Baje še nisem povzročil prevelike škode ;) Sicer pa bi želeli videti kakšno before/after fotko....

    OdgovoriIzbriši
  3. Matej, ti kar pridi. :)
    So bile tudi pred, med in po fotke, pa so se izgubile neznano kam. Če jih najdem, jih objavim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Matej, ti kar pridi.

    So bile tudi pred, med in po fotke, pa so izginile neznano kam.
    Če jih najdem, jih objavim.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.