četrtek, 31. maj 2012

Kratkohlačnik

.... in njegove bojne rane.


7 komentarjev:

  1. To so najlepša kolena - kolena zdravega, razigranega otroka!

    Jst' sm' tud' imela takšna kolena (+ od vej popraskane roke + ...), nekatere brazgotinice se še danes poznajo, torej sem ovrgla rek: "do poroke se bo vse zacelilo" :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz imam en fleš iz obdobja ko sem imela tam nekje med štiri in pet leti, ko sem gledala svoja kolena, ki so bila povsem prekrita s krastami. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi pri nas. Moja so še zdaj sem in tja podobna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nasa Pikica ima eno in isto koleno skoz razbito. In pravi:"bui." in gre po obliz in rece:"Tako." ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bom jaz dans našo tamalo slikala, pa grem stavit da zmaga :)))
    Jaz se iz otroštva spomnim, da so mi kamne z brade vn pobiral.:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.