ponedeljek, 7. maj 2012

Brrrrr....

Spet razlike..

Da obstajajo avtomobilčki in avijončki, je Enej ugotovil šele enkrat okrog drugega leta.
Rene pa takole:

3 komentarji:

  1. Mogoče sicer ni najbolj motoričen tip, je pa zato toliko bolj tehničen ;) Frajer :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj šele vidim kako majhne otroke imaš Anita. Pa zraven še vse furaš, Etsy, blog...ene ženske se pa res znate dobr zorganizirat. In če dobro vidim, tamle zadaj izgleda vse glanz pospravljeno... :) Meni non stop zmanjkuje časa, me vzameš v en šnel kurs :).
    Tamali je pa luštkan! Ne smem gledat takih otrok, ker me prime, da bi še enega pridelala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, ne ne.. Etsy samo je, glanz pospravljeno pa še nima našega naslova.Ne vidim smisla, ker je v parih minutah vse isto.

      Sem pa že večkrat napisala, da toliko časa kot ga imam zdaj, ga še nisem imela. Ob osmih so mulci v postelji, za pospravljanje ni več časa in potem pišem, kvačkam..

      Joj, a se to zgodi ne glede na število otrok? Da jih gledaš pa bi kr še?

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.