torek, 10. april 2012

Velikonočni pirhi

Tokrat sva ustvarjala skupaj z Enejm.
Ker nama je Pinterest dal kar preveč zanimivih idej, je bilo tudi jajc za izvoz.

Večine smo se znebili včeraj s "tazdravo francosko solato", t.j. francoska solata minus krompir in 70% majoneze, plus leča (namesto krompirja) in kisla smetana in jogurt (namesto majoneze). Nam je "njama".


Evo, obupala nad Flickrom in raje dokupila prostor na Picassi. 5 dolarjev na leto za 20GB. Ne bo me pobralo. Prej bi me pobralo če bi se še naprej ukvarjala s Flickrom. Grrr...

4 komentarji:

  1. A se meni zdi, al sta ene oblepila z izolir-trakom? LOL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he.. ja. Jaz sem ga rabila za črte narest na pastelnih. Enej ga je pa pač uporabil za okras. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.