četrtek, 26. april 2012

Teorija relativnosti

Pred mesecem ali dvema mi je crknila vaga.

Pa to se pri nas pogosto dogaja, očitno je tu nekakšen bermudski trikotnik za vage. Ni važno, je draga, je poceni, je digitalna ali analogna, morda celo tista ki meri maščobe. Pri nas več kot leto ali dve težko zdržijo.

In ker za te moje poporodne kilogramčke ne najdem nikogar, ki bi mi jih snel, sami pa tudi nočejo od mene. Mogoče jim predobro kuham. Kaj pa vem. Kakor koli že, brihtna kakor sem, sem ugotovila, da mogoče je pa bolje če pri nas vage nimamo. Sem si mislila, da če ne bom vedela kaj se dogaja, bom bolj pazljiva pri hrani.

In res. Se mi zdi, da sem še bolj zdravo kuhala, ker pri nas kar precej zdravo jemo. Mogoče malce preveč sira in mlečnih izdelkov, pri drugih stvareh pa res ne pretiravamo. Jemo raznoliko, veliko zelenjave, sadja, kosmiče za zajtrk, enkrat na teden ribe, krompirja praktično nič.

Še bolj pridno sem kuhala zelenjavo, še manj mesa, kavo sem ob postu nehala piti in je nisem nazaj začela, kar pomeni še manj sladkorja in manj mleka. Pa take.

In potem končno pridem do teorije relativnosti.

Pred dvema tednoma  sem vseeno kupila novo tehtnico. Eno poceni, ki je imela dober rewjew. ampak katastrofa od tehtnice.  Plastik fantastik. Vse je škripalo. KO sem stopila nanjo prvič mi je pokazala tri kile manj, ko sem stopila nanjo drugič, mi je pokazala tri kile več. Pa sem jo lepo zapakirala in jo dala nazaj na pošto.

Ker ne vem koliko kil bi mi pokazala tehtnica ki dela, tehtam toliko kot se počutim.

In kak dan se mi zdi, da sem že skoraj povsem suha (no tudi to je relativno, ker če bi mi hoteli to težo prodati pred desetimi leti, bi bila na smrt užaljena. :)): Že skoraj toliko kot pred nosečnostjo. In pride drugi dan, ko se mi zdi, da sem grozno debela. Ne samo, da nisem shujšala, še zredila sem se. Špeh mi sili čez pas. Groza od groze, vam povem.

In tako se počutim danes.
In ker sem ravno danes prebrala v Oni, o deset dnevnem razstrupljanju z juho iz zelene leče, me mika, da bi poskusila. Vse je odvisno od tega ali bom jutri relativno debela ali relativno suha. :)


10 komentarjev:

  1. Porka duš! Pomoje si dost stara, da postaviš tehtnico v kot in se nehaš obremenjevati s kilogrami in se zaneseš na občutek.
    Res da mam že skor 20 let isto kilažo, no kaki dve več pozim al pa po smučanju in če več tečem in športam in kako kilo manj poleti. Ampak jaz tečem in jem še kar zdravo, zato da se počutim bolje.

    Tko da ni hudič da pri tolk tekanja ne scediš še tisto kilco, ki te trenutno moti. Sam ne bodi neučakana! Jaz sem po porodu v enem tednu skočila na začetno težo (otroc so me pojedl, dobesedno),sem se pa dve leti pobirala da sem se fizično okrepila. Ko sta ble stare 1 leto sem obula superge pa ni šlo:(. Res. TKo da vse ma svoje meje.
    In ja, kr objavljaj tekaške dnevnike mene podrezajo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina hvala, ampak pri men taka taktika ne deluje. :)
    Problem je, ker s kilogrami (s številkami samimi) se res ne obremenjujem, ti dajo pa en občutek, kje si. In vem pri katerih številkah se počutim dobro in pri katerih se počutim najbolje.

    Ker občutek teže je povsem odvisen od dneva in splošnega počutja in je lahko precej varljiv če so dnevi slabi.

    Me pa jezite take (pa ne,da vam ne privoščim) , ki pridete tri dni po porodu vse preklaste in mi pripovedujete koliko čokoladnih piškotov na dan pojeste. Mene otroci nič ne izžamejo, bolezen mi ne vzame apetita, dojila bi lahko tri naenkrat pa ne bi opazila. Pač kile mi še nikoli niso same od sebe odtekle.

    Meni jih je po porodu ostalo 8, trenutno predvidevam, da jih imam še ene 3 več. Lahko pa tudi več. Ker ne vem, v tem je problem. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh nisem te hotla jezit! Sploh ne!
    Hotla sem ti povedat, da to da maš energijo za kvačkat-štrikat, pa tekat in še energijo za dva knedla, je več vredno kot vse!
    In verjemi mi, če ti je celo nosečnost slabo ni lušen. Pa da te ob tem silijo s hrano še manj.:(
    Dons je pa dan za tek ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, saj me nisi. :)
      Sam nočem, da bi bilo videti kota da samo o tem razmišljam, ker res ne. :)

      Tek ja, jaz sem šla že včeraj, pa sem srečala dve prijateljici in potem je bil bolj klepet kot tek, tako da bom šla danes spet če mi uspe.

      Pa še dan je čudovit. :)

      Izbriši
  4. Zanimiva teorija.

    No, meni jih je po porodu ostalo 12. In po enoletnem trudu jih je bilo še vedno 8 preveč. In pri vsaki otroški bolezni so šle še gor.

    Enako je pri meni. Menda sem (bila) obakrat dojilja, da ji ni para. Ni me osušilo niti to niti utrujenost niti tek niti zdrava prehrana. Nič. Nič nič nič.

    Tako da - Anita, sva vsaj dve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, še več nas je, ampak meni to nič ne pomaga. :)

      Izbriši
  5. Tvoja teorija mi je vsec, ampak pri meni se ni obnesla. Ko sem bila brez vage, so se kile samo nabirale. Zdaj bolj pazim, kar pomeni, da se tehtam priblizno na dva tedna. Prej sem se tri leta vsak dan, pa sem ugotovila, da je dva tedna dovolj velika ali dovolj majhna razlika, da se da ukrepati.

    Je pa tudi meni jasno pri kateri stevilki se pocutim dobro, pri kateri odlicno in pri kateri slabo. Je pa se vedno odvisno tudi od dneva - vcasih se pocutil strasno suha, vcasih pa strasno debela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, me jezi. S kavča sem s svojega super truper telefona vse pokomentirala. Da zdaj vidim, da noben od mojih komentarjev ni objavljan. Bah, bi rekla Petra.

    Skratka, napisala pa sem, da se taktika ni vage pri meni nikoli ni obnesla. Ko je nisem imela sem se meni nič, tebi nič, ne da bi opazila, pošteno zredila. Ko sem enkrat izgubila kile, sem se skoraj obsedeno tehtala vsak dan. No, zdaj me je srečala pamet (ali pa zmanjkalo časa) in se tehtam približno na štirinajst dni. To je za korekcije čisto ok.

    In tudi jaz vem pri kateri številki se počutim ok, pri kateri super, pri kateri slabo. Ampak imam kljub temu takšne dneve kot ti - enkrat se pri isti številki lahko počutim super suha, dtugič pa pri isti super debela. Tako da se strinjam - vse je relativno. Zlasti teža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno moj blogger ne prepozna tebe s tvoje nove mašince in te je vrglo kar v spam.
      Zdaj sem te odčarala, da bo vedel za drugič. :)

      Saj to, se bojim da nisem tudi jaz povsem zabluzila. Kajti hlače, ki bi mi po mojih izračunih morale biti že preširoke se me zadnje dni spet neusmiljeno držijo za boke.
      Lahko da je pa le PMS. Bomo videli.

      Izbriši
  7. Aja, pa v vednost. Post sem pisala zvečer.

    Zjutraj sem bila relativno suha in NE jem samo juhe iz zelene leče.

    Verjetno sem postala relativno suha takoj zjutraj ko sem razmišljala kako bi se prisilila da bi jedla juho iz leče za ZAJTRK????

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.