sobota, 14. april 2012

Tekaški dnevnik 6 - 3

Prav zanimivo se mi zdi, da me v tem vremenu še ni dobil dež.
Tudi danes sem ujela tiste pol ure, ko ni deževalo.

Je pa tako vreme najboljše za tek. Ker je bil današnji bolj kratek, sem se spet odločila, da poskusim držati nekoliko višji tempo. Kar mi je tudi dobro uspelo in sem prav ponosna nase, ko vidim, da sem na skoraj sedmih kilometrih uspela obdržati tempo na 5,05. Not bad. :) Pa še utrip niti ni bil visok.


4 komentarji:

  1. Odlično!!

    Ej sam ta pulz ni men neč jasn. A pol se jest čist premal ženem, ka imam tuk nizkega al kva?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne.. niži kat je, buli je. Jest imah hitr previsozga. Dans sm pa še mal bel šponala kot ponavadi.

      Izbriši
  2. Bravo! Jaz sem pa čist brez motivacije za tek, pa točno vem da bom gagala na trojkah, če nm trenirala, pa kr ne gre. No hočem rečt, da mi vseen tolk slabo vest nabijaš, da bom mogoče šla:)!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.