petek, 6. april 2012

Tekaški dnevnik 5 - 3


Ja, ta tekaški teden je bil pa dolg. Kar devet dni je trajal.
No, ampak sem se spočila, kajti naslednji teden je pa naporen, prvi teden z štirimi teki v tednu. To pomeni, da bo en trening brez vmesnega dneva počitka. Ojej.

Te dni je pač toliko deževalo, da mi ni uspelo na trening. Ko sem že mislila, da bom šla, se je usulo,  pa me je vse minilo. No, tudi danes je kazalo podobno ampak sem se odločila, da bom pač mokra. Da je le vedro ko grem od doma. Šla sem takoj ko je dež ponehal in sem upala, da ne pride nova ploha. In ni prišla. Celo sonce se je pokazalo. :)

Tek je bil pa super, navkljub temu, da so mi copati že v prvih metrih premočili in mi je noga celo pot čofotala.  Takoj po dežju je itak vedno najbolje.

1 komentar:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.