sreda, 4. april 2012

Rene 9 mesecev

Spet sva bila v posvetovalnici in spet je čas za statistiko.

Rene ima 10, 25 kg in 75,5 cm.
Enej je imel podobno.

Sicer pa dečko lepo počasi in z užitkom. Ko me je zdravnica spraševala kaj že počne, je bilo videti, kot da ga imamo cele dneve v kletki, saj ne počne nič. Sedi. No ni res, zdaj tudi že malo poskakuje po riti po dnevni naokoli. Mal naprej pa mal nazaj.  Ga moram posneti, ker je prav zabaven.

Enej je takole šibal pri devetih mesecih.

Vsi drugačni, vsi enakopravni. :)

Kar se tiče hrane mu gre pa odlično. Je vse, še najraje pa tisto kar naj ne bi. Kot na primer včeraj ko je iz mojega krožnika fignu kisle kumarice.

Malo imava pa problemov s spanjem. Dečko je razvajen in najraje spi v svoji (ups, ne v svoji, v moji) postelji, v vozičku spi le izjemoma. Kar pomeni, da veliko časa preživiva doma. Upam, da se bo čez poletje vendarle navadil spati tudi v vozičku, ker je kar škoda teh lepih dni, ko midva tičiva notri in spiva.
Še večje probleme imava ponoči. Rene se je namreč odločil, da dude ne mara in jo je zamenjal zame. Če bi bilo po njegovo bi bil kar celo noč "priklopljen". To pa meni ne diši preveč. In potem imamo nočne "boje". Poskušam mu podtikati dudo, sokce, vodo,... ni da ni. Pa le redko uspe. V soboto sem celo obupala in šla proti jutru spati na kavč. Malce je pomagalo, da zdaj spet po nekaj pregovarjanju vzame dudo. Še vedno pa me spravi povsem v kot postelje, da se zjutraj zbujam vsa "podrta". Računam, da ga ta faza kmalu mine.

kisle kumarice S by @nitka


kisle kumarice S_2 by @nitka

kisle kumarice S_3 by @nitka

4 komentarji:

  1. Bravo Rene, kisle kumarice so kul. Tudi naša Sredinčica jih je in jih ima rada.

    OdgovoriIzbriši
  2. wau, velik fant, naša ima 19m, pa ima 10,2kg in 80 cm :)
    Kumarice...blajk :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, naši rastejo pa tam do enega leta, potem pa malce počivajo.
      Enej je zdaj povsem primerljiv s svojimi vrstniki. Prej malo manjši, kot malo večji.

      Izbriši
  3. Malo pozen komentar, pa vseeno. :)
    Vidim, da sta vaša fanta kar podobna našemu Binetu. Tako po obnašanju kot po rasti. Sva imela ravno danes posvetovalnico; pri 9m in 10dneh: 11kg in 78cm. Pa glih tok da mi pediatrinja ni rekla, da je debel. Sm mislna, da jo kr bom nekam. :)
    Po vseh "pravilih" pa kislih kumaric pri tej starosti še v kozarcu nebi smel gledat. :D Hehe.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.