petek, 27. april 2012

Dan upora proti okupatorju

Ali po domače: spomladansko čiščenje.

Po 8 urah garanja, je izid še vedno 3:1 v prid okupatorja.
Se vidi, da je bil lanskoletni boj bolj neobstoječ in da sta naša najmlajša soborca precej stvari prerasla in od-rabila.

3 komentarji:

  1. 8 ur?!? Si zmesana? Dobra si...jaz vedno pravim, da selila se pa ne bi...ves kaj vse clovek stlaci na 120 kvadratih :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, na žalost je bila po osmih urah šele kratka pavza. Končalo se je nekje po dvanajstih.
    NO niti se še ni končalo. TO DO lista je še dolga.

    Sem pa tudi jaz primerjala vse skupaj s selitvijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, jaz sem se pa navdušila nad prispevkov. Da bi mi zmagali nad okupatorjem, bi za to potrebovali vsaj 24. Klet je namreč neskončno velika, pa tudi hiša bi resno potrebovala obrambo pred navlako, ki se je nabrala v zadnjih šestih letih.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.