torek, 20. marec 2012

Tekaški dnevnik

Čeprav se danes nisem počutila ravno za tek, sem vseeno šla. Saj potem je kar nekako šlo, le kolena so me rahlo bolela od nedeljske ture.

Očitno tudi Garmin danes ni bil prav razpoložen, saj je razdaljo, ki je izmerjena na 2400 izmeril na 2200, tako da podatki niso povsem pravilni.

In.. #$#&%&&%& pa sem že zadnjič (ko so me spod ceste vlekli z vlečno vrvjo, ker sem se umikala na rob ceste, ki ni bil rob ampak nanos snega) rekla, da se nikomur več ne umaknem. Evo pa sem se spet in rikvercala točno v količek, ki stoji točno tam že zelo dolgo. Dečko ima še tri čučke, od katerih mi je eden naredi luknjo v luč, drugi pa v odbijač. Aaaaag... no ja, če ne bo hujšega. 


1 komentar:

  1. Ajoooooj, tole z avtom... Sej res da je "samo pleh", pa vendar :-( Kruto!

    Nekaj čudnega je v zraku včeraj, danes. Le kaj bo prinesel jutri?

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.