nedelja, 11. marec 2012

Tekaški dnevnik 2 - 2

Hirih in kratkih 25 minut. :)

6 komentarjev:

  1. Pismo. Me je kar strah odpreti tele tvoje tekaške objave. Slabo vest imam. Po drugi strani pa - vleče me. V teniske:) Juhuhu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej jih probam obljavljat takole bolj skrite. Tik pred kako drugo novo. Včasih mi ne uspe.

      Mene tudi bistveno bolj vleče v copate ko berem Tashky ali akvarij. Pa ugotovila sem, da mi bistveno pomaga če se držim programa. Če vmes kaj prešpricam imam takoj slabo vest. :)

      Izbriši
  2. Tudi mene. Samo tek, preverjeno, ni zame.

    OdgovoriIzbriši
  3. Superca. Zdej pa še milje spremen v kilometre, da bo bolj po naše :).
    Sm tud sama probala gor dat, pa mi sam povezavo pokaže ne pa zemljevida kot tebi. Kaj naj naredim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, s temi miljami se vsakič jajcam, pa ne obstane. Ne štekam fore, sem že obupala. :)

      Jaz dam skupna raba, vdelaj, pa prekopiram html koda v logger. To je vse.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.