četrtek, 1. marec 2012

Tekaški dnevnik 1-1

Jeeej, kar se mene tiče, je pomlad tu.
In to pomeni, da me končno mine lenoba in lahko počasi obujem tekaške copate, ( ki jih bom mimogrede, počasi rabila nove. :/)

Včeraj sem končno dobila čisto svojo, knjigo Tek za začetnike, ki je bila moja bibilija že lani. Sonce je posijalo, Starata se je ponudil in ni mi ostalo drugega kot da štartam.

13 tedenski program teka in hoje sem dala skozi že lani in se mi zdi, da mi je precej kondicije ostalo. Zato sem se zdaj odločala med 8 tedenskim programom teka na dolge proge in med 13 tedenskim programom hitrejšega teka. Na koncu sem se odločila za kombinacijo.

Prvi trening v tednu bom tekla oba treninga, saj je trening za hitrejši tek običajno le po nekaj minut hitrega teka. Ostale dni v tednu pa le program za daljši tek.

Tako sem danes začela z 30 minutnim tekom v katerem naj bi lepo počasi pretekla 4 kilometre. A ker sem ob štartu srečala sestrično, ki jo le poredko srečam, sva potem tekli skupaj, malce prehitro kot bi morali a še vedno v pogovornem teku, saj sva seveda celo pot čvekali.

Nato pa sem pretekla še program hitrega teka, ki pa je bil 3 minute hitrega teka, 2 minuti počasnega teka za počitek, 2 minuti hitrega teka, 2 min počasnega, 1 min hitrega in še 2 minuti počasnega.

Predvidoma v soboto, bom tekla 3.2 kilometra v 20 minutah.

2 komentarja:

  1. Ma super, pridna!
    Zej pa mal natreniri pol bava šle pa skupi na kešn hitr tek. Danc sm prekosila samo sebe ;), 5 km 24 minut. Jutr pa na počas v ČV, lohk se mi pridružiš okol 8,30.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.