četrtek, 15. marec 2012

Izjava tedna

Gleda Enej Davida kako pije Radler. Pa pravi: "ane, ka bom jest tuk velk kat ti, bom tud lohk tule piu, pa kokakola?!"

Pa ga vprašam, "a ti je dobra kokakola?"

"Ne, zej še ne, ka nism še tuk velk kat ti al pa ati!"

3 komentarji:

  1. Ja, take stvari bodo našim otrokom všeč šele, ko bodo veliki. :)))

    JAz sem mamici vedno obljubljala, da bom jajca z bezgom jedla, ko bom velika. No, zdaj pa.... zgleda še nisem dovolj velika:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, Petra, za jajca z bezgom tudi jaz se nisem dovolj velika. Možgane so pa na srečo nehali prodajat :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jajca z bezgom? To pa prvič slišim.
    Najbolj "čudno" kar je nam pripravila staramama so bili bučkini cvetovi pečeni v testu za palačinke. Njamsi. Tega gotovo nisem jedla že 25 let. Bom morala enkrat spet probat.

    Mami so se pa vedno smilili moj mož in otroci, ko sem ji zagotavljala, da mineštre jaz pa gotovo nikoli ne bom skuhala. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.