četrtek, 1. marec 2012

Filcani copatki

Že pred časom sem v Lidlu kupila volno za filcanje.

Zdaj sem jo prvič preizkusila. Reneju sem naredila copatke.
Pa mi niso povsem uspeli. Enega je bolj skrčilo kot drugega. Mislim, da sem jih prehitro vzela iz stroja. A se mi je zdelo škoda šibat ga, samo zaradi dveh copatkov. Kaj več si nisem upala naložiti ker gredo ob barvo.

Še tri klobke imam za testiranje.



6 komentarjev:

  1. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ❤❤ ❤ kako so luštni, just perfect!

    a-nitka, umetnica naša, tole je pa čisto "tvoja" dimenzija filcanja, bravo ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj sem jih dala še malo kuhat, kar v lonec, upam da se skrči še drugi, da bosta potem enako velika. :)
    Drugače pa, vaja dela mojstra, kajne? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Take copatke imava tudi midve z (le)potičko. Kao balerinke:)

    OdgovoriIzbriši
  4. jeej, jaz komaj čakam da še sebi nakvačkam ene. Za šminkirat. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tis cist divja :)) bravo,kjut so.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.