četrtek, 29. marec 2012

Copati za atija

Končno nekaj moškega izpod mojih rok.

Mogoče bo zdaj več tega, ko sem dobila v dar tako super truper švedsko knjigo o kvačkanju. Zakaj se pa nebi naučila kvačkati še po švedsko? No reason!

Copati gredo na stalen repertoar. Tako so grdi, da so že seksi. Topli so in ko hodiš, je občutek kot da bi hodil po veliki topli preprogi.






12 komentarjev:

  1. Kakšni frajerski copati! zakaj se ti zdijo grdi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ker so taki brezoblični, vsaj na mojih nogah. Ampak v resnici so überkul. :)

      Izbriši
  2. Metuljček je pa sploh zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, a je to The Book? Wauuuuu, naj ti bo za inspiracijo, super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Aja, copati so krasni ❤ ❤ ❤, pa ploščice sem tudi zapazila in jih lajkam :-) :-) :-)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.