petek, 9. marec 2012

Bjuuuutiiiiifuuuul

Z Nino pa sva se dogovorili za blagovno izmenjavo in tako sem končno prišla do čudovitih, mojih čisto prvih, čipkastih uhanov. A niso kjut? No, Nina ima takega in drugačnega, vsega po vrsti pa čudovitega, unikatnega nakita še kar nekaj na zalogi. Če bi imeli čisto svoj kos, ali bi ga radi komu podarili, ji pišite na: nina.hvala@gmail.com. Jaz sem se prej komaj odtrgala od ene ogrlice pa enga prstančka. Komaj čakam na kako posebno priložnost, ko bom nujno rabila nov nakit. Iiiiii. :)
Bjuuutiiiful. :) 

Nina oprosti, ti boš morala še malce počakati na tvoj šal. Tega dni mi gredo stvari bolj počasi od kvačke.




3 komentarji:

  1. UUuuuuuu. Lepo.

    Najina Nina dela te zadeve? Vau!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, naša, naša.
      Ko bi videla šele verižice in prstane. Saj bom enkrat tudi tisto fotknila. :)

      Izbriši
  2. Kako lepo! Tale njen naslov si bom pa shranila.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.