petek, 3. februar 2012

Za primerjavo

Enej 3 leta

5 komentarjev:

  1. To, to je prava domača torta, kar milo se mi je storilo...
    Torte v tem stilu sva pekli z mami - ona je bila slaščičarski mojster, jaz pomočniček :-) Ponavadi sem razkoščičila domače vložene višnje in obliznila vse sklede s smetano in kremo. Nepozadni spomini.

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo kuk kul torta!! (naglassesmejim, hihi)
    tu je prou fotka za lepši dan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nu jest sm vam tla pakazat kuk sva si s sinetam padubna. Ampak me vseli tudi to, de vam je torta všeč. Sm jo čist sama nrdila. Je bla pa res lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, meni je tudi padla torta v oko. 100% je bila slastna.
    No prav no, sej sta si res podobna ;) Edino Eneju falijo čopki, pomoge bi bilo potem to še bolj opazno ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.