petek, 10. februar 2012

Smučarija

Četrtek se je izkazal za en prav perfekten dan.
Prav srečo smo imeli, da smo ga izkoristili za smučanje. In čeprav je bilo minus deset stopinj, nas je sonček tako prijetno grel, da smo zdržali skoraj tri ure.

V Črnem vrhu nad Idrijo nas je dočakalo prazno smučišče, saj imajo med tednom samo nočno smuko. Verjetno je bilo tako še bolje, saj so mulčki lahko v miru obnovili osnove smučanja. Starši pa smo se prijetno greli ob pretvarjanju, da smo vlečnice. Žal mi je bilo le, da nisem mogla tudi sama narediti vijugice ali dveh.







Ups









Pi-pip-pip-pip

Afterparty







7 komentarjev:

  1. Že po slikah se vidi, da ste se imeli super! ;) Jaz pa to zimo še nisem prišla do smučišča.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo, mi smo se ta teden tudi nasmučali. Ko uredim fotke, pokažem:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. A, nič ne dela čez teden ali kaj? Zanimivo. Mi smo izkoristili ne preveč prijetno vreme včeraj, samo smo šli na Trbiž, kjer vse deluje. Jutri gremo pa v Mojstrano, da bo še Mali stal kaj na smučkah letos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bolj miceno smučišče, pa še eno je povsem v bližini, pa očitno med tednom ni toliko obiskovalcev.
      Tudi snega ni prav v izobilju.

      Jaz tudi upam, da v kratkem še kaj stopim na smučke. Bova z Enejem špricala vrtec pa šibala na Cerkno.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.