torek, 14. februar 2012

Smučar

Danes sem bila že dogovorjena z Olivijo, da greva poslušati Petro na javno razpravo o dobrih novicah.
Ampak ko sem videla vremensko napoved, sem zahinavila, ju pustila na cedilu in raje peljala Eneja smučati na smučišče Cerkno.

Bilo je odlično. Čudovito vreme, ne preveč gužve, Enej pa cel frik.
Najprej sva poskusila z vajetmi, a sva hitro ugotovila, da ne bodo potrebne. Smučala sva skoraj cele tri ure, brez počitka. V zadnji rudni po Brdu je že sam le z enim kratkim počitkom odvijugal celotno progo. Na koncu sva odpeljala še Počivalo, tam sva se pa malce peljala z vajetmi, na najbolj strmih predelih sem ga vzela pa kar med noge in sva skupaj vijugala navzdol.

Od jutri pa do petka ga dam pa na tečaj k Nini, potem se mi bo začelo pa kolcati po Livignu (kolikor se mi še ne), že vidim. :)







7 komentarjev:

  1. Prijazno fouuuuuuš! :-) Pa ne samega smučanja, pač pa vajinih skupnih trenutkov ❤ Enej = car!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Oka, da si izpostavila ta vidik. Res nama manjka skupnih trenutkov in je vsak dragocen.

      Izbriši
  2. Bravo vidva! Ko človek gleda ta dva posnetka, ga prime, da bi šel še sam smučat (pa čeprav v bistvu sploh ne smuča).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olivija, zdaj v času carvinga je vsak nesmučar lahko v nekaj urah smučar. Priporočam. :)

      Izbriši
  3. O, super mu gre... Tudi jaz komaj čakam, da pridemo do te faze...

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično Enej!
    No, pa imamo, še enega 5 letnika, ki me bo prehiteval na "ta položni". Ni res, da se vsak nesmučar v času carvniga v parih urah (niti, dneh ali tednih) lahko spremeni v smučarja :) No, pa recimo, da bom jaz vaša izjema, ki bom potrdila pravilo.
    Tita

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.