torek, 28. februar 2012

Šesta bolezen

Še včeraj sem peto bolezen ponujala Petri, danes pa smo ugotovili, da medtem šesta bolezen biva pri nas doma. Vročina čez vikend, ki sem jo jaz pripisala izraščajočim zobkom, se je včeraj zvečer pretopila v drobne rdeče izpuščajčke po trebuščku, hrbtu in po glavi.

Čeprav jaz še vedno sumim, da so k vročini in vsesplošnemu sitnoritenju našega tamalega rockstaja prispevali tudi zobki. Bomo videli.


7 komentarjev:

  1. Eh, te bolezni. Tudi mi še nismo zdravi :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Čak mal, kdaj sma se pa mi nazadnje vidl. Matevž ima namreč tut šesto bolezen.

    OdgovoriIzbriši
  3. He,he.. :)
    Očitnu lih taprav cajt. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi imamo trenutno "enajsto bolezen"... Vročina po 11 dneh vrtca ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah. Bljak. No mi še vedno veselo kuhamo in preganjamo glavobol. Dobro, da je sonce. Da tista rožica na solarni pogon miga...

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja, kakšna super fotka. Kitarist:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi imamo pa pljučnico, tralala hopsasa:))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.