nedelja, 19. februar 2012

Šal za mamo in novo ime

Še en v krogu kvačkan šal. Šal, ki paše zraven mamine kape. Preprost granny stile vzorec, tokrat kvačkan enobarvno. Uporabila sem Rozetti First Class volno, ki se jo pletete z 6 mm kvačko. Ker volna precej tanka sem naredila šal/ovratnik zelo visok, da se lahko lepo naguba pa je še vedno dovolj visok. Idejo sem seveda dobila na pinterestu.



Oni dan, ko sem ravno legala spat, pa me je presunila še ideja, kako lahko dam ime mojim kvačkancem.

A ni kul? Nikoli si nisem mislila, da imam eno tistih imen. Saj veste, ko pevec poje, kuhar kuha,... :)

10 komentarjev:

  1. Fe-Fe-Fenomenalno - vse: šal in @-nitka!!! In da veš: lušna si ku' strela ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Tokrat sem se potrudila in sem se naličila. :)
      Za nasmešek je pa Rene poskrbel.

      Izbriši
  2. O, kako kul ime! Obvezno rabiš še našitke :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ane, sem že razmišljala kje bi jih dobila.
      Imaš ti kakega dobrega dobavitelja? :)

      Izbriši
  3. Mega ime, hud šal in fantastične fotke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma super si se tu spovlna. Odlično!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sm mogla prav dvakrat pogledat zadnjo slikco, ker si od strani kot moževa sestrca.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale @-nitka mi je NORO všeč. Da o šalu ne govorim!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.