nedelja, 26. februar 2012

Rene 8 mesecev

Ko sem gledala "Renejev" trebušček kako je skakal naokoli, sem bila prepričana, da se bo fantinec rodil, se postavil na vse štiri in odhitel po svoje.
Ampak očitno se je v trebuščku preveč utrudil, zdaj pa še kar počiva, počiva, počiva.
Še vedno sedi ali leži točno tam, kamor ga postavimo in kot kaže nima nobenega namena karkoli spremeniti. In še vedno nima niti enega zobka. Mogoče se bo to v kratkem spemenilo, saj ima že nekaj dni vročino in dve črtici na dlesni.
Pa ne me napak razumeti, prav nikamor se mu ne mudi. Na nek način mi je to prav všeč, saj pri Eneju je šlo vse prehitro. Zdi se mi le neverjetno, kako velike so lahko razlike med otroci iz istega gnezda.

Enej je pri osmih mesecih namreč že stal in imel je že sedem zob. :)


3 komentarji:

  1. A viš' kaj ツ
    Rene je frajer: pije jabolčnik in uživa, ko se vsi, najbolj pa Enej ❤ vrite okoli njega, fino mu je, nahodil se bo že še... ツ

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetno kaj, kako so različni. Tudi pri nas - kot bi ne bili iz istega gnezda. Ampak najbrž takšne potrebujemo, da jih sprejemamo takšne kot so - unikatne, same svoje in edinstvene v vsakem pogledu. Super so, tile naši mladički. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam z obema.
    Uživač je mali, frajer. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.