četrtek, 23. februar 2012

Poslastica dneva: Pomarančna torta, prelita s čokolado

Sama bolj poredko pečem sladice, ampak za rojstne dneve se ponavadi potrudim.
V ponedeljek sem pekla za svojega dragega in ker mi je bila torta všeč a ne popolna sem kar enako, a boljšo, spekla takoj naslednji dan še za staro mamo.

Recept gre v mojo stalno zbirko. Ravno prav sladka, pikič grenka. Njamsi.

Recept sem našla, kakopak, na pinterestu.
Tokrat sem se potrudila in ga prevedla in malce priredila.
No količine sem prevedla. Čeprav sem potem ugotovila da brez potrebe. Ikeine merice namreč ustrezajo. Edino cup je  250 gramov.

Torej:
Dve celi pomaranči, eko pridelave, spasiraš.

Posebej pripraviš:
350g masla, zmehčanega
2 skodelici (400-500ml)  sladkorja
3 velika jajca, segreta na sobno temperaturo
1 (15 ml) jedilna žlica vaniljinega ekstrakta
3 skodelice (750 ml) večnamenske moke
3 čajne žličke pecilnega praška
1 čajna žlička solnega cveta

Začneš mešati maslo in sladkor in nato počasi dodajaš še vse ostale sestavine. Na koncu dodaš pomarančni pire, še enkrat fino premešaš. Vliješ v pomokan pekač. Pečeš 60 minut na 180°C.

Ko vzameš iz pečice pustiš, da se 1 uro ohlaja, nato preliješ s čokolado in pustiš še vsaj eno uro.

Za preliv
Skodelica smetane za stepanje
2 skodelici črne čokolade
Smetano segreješ da ob robovih rahlo zabrbota, odstraniš z ognja, dodaš čokolado in počakaš 15 minut preden poliješ po torti.






6 komentarjev:

  1. Sem že, pa še ti bom povedala: super gene imaš! Na torti piše 97, wauuuuuuuuuuuuu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pa res. :)
      Zaenkrat mi super kaže, he, he.. jaz sem sicer mislila da jih ima že 98. :)

      Izbriši
  2. najprej četitke za 97, draga staramama :)
    hvala za recept, tole si sprintam in naredim, takoj ko bom uspela :P njami!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke! Najprej za rojstni dan, potem tudi za torto. Obe izgledata odlično.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem tudi pekla čokoladno-pomarančno, prejšnji vikend. Meni ni bila všeč, vsem ostalim pa. :) Meni je to pregrenko. Pa čestitke slavljencem!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.