sreda, 8. februar 2012

Love message

Saj veste kako obožujem Okine sovice. Ker se tudi ona deklarira kot moja fenica in ker sem že po naravi precej gofljasta, sem ji ponudila izmenjavo.

Njena zaljubljena sovica za mojo kvačkano kapico. In na mojo srečo je takoj zagrabila. No, če sem čisto poštena, se je hotela malce izogniti moji kapi. Hmmm, le kaj mi hoče povedati. ;) No jaz sem se delala, da nič ne slišim. In še kar vztrajam, da naredim kapo zanjo. In to bo najlepša kapa kar sem jih kdaj naredila (no, saj je vsaka naslednja je lepša od prejšnje, vsaj v teoriji), ker kakega klumpa ji res ne morem poslati, ko so njeni izdelki tako čudoviti.

Kakorkoli že, čeprav sva se dogovorili, me je včeraj zvečer njen paketek vseeno povsem presenetil. Najprej nisem pričakovala, da bo tako hitro, potem je bilo v njem še dodatno presenečenje, pa če tako zelo lepo je, da človeku kar sapo vzame.

Klanjam se gospa Oka. :)







7 komentarjev:

  1. Joj, gospa Anita ツ, ti si res veselje in eno veliko sonce! Mičkeno mi je tudi nerodno, ko tak cirkus zganjaš ツ

    Ne domišljaj si, da je "love-message" našel pot do tebe zahvaljujoč "gofljavosti" ツ Ne, ne, sem ti že povedala, there is something more between You & Me ツ Prav čakala sem priložnost ツ ツ ツ

    Izmenjavo sem odlkanjala le in zgolj za tvoje dobro - da ti prizanesem s časom in klobkami volne. Iskreno spoštujem in občudujem tvoje kvakčkanine, se že veselim ツ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič se ti ne boj za moj čas in moje klobke.
      Kapica že nastaja, a se še nisem odločila če je good enough. :)

      Izbriši
  2. Sovica Oka ima resnično vsak detajl izdelan v nulo - estetika na višku. In ne vem, če je lahko v poštnem nabiralniku še kaj lepšega kot njena kuverta! Glede na to, da se pa tudi sama nekaj trudim s kvačkanjem, pa zelo, zelo spoštujem tudi kvačkarije. Dobro sta se zmenili;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo Oka me je prehitela.mislim,da je res cas,da vama koncno sesijem obljubljeni kiklci ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brrr, dokler je minus deset zunaj, lahko komot še malce počakaš. :)

      Izbriši
  4. Kako lepo! Absolutno navdušena nad izdelki. In sporočilom, ki prihaja zraven.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne, še David je bil povsem fasciniran nad kvaliteto izdelave in natančnostjo.
      Veš kakšen kompliment je to. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.