četrtek, 9. februar 2012

Kepa zate
















4 komentarji:

  1. Ko bom velika, bom imela tak fotoaparat kot ti, veš? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. @Olivija: Jaz imam še boljši aparat, pa mi nič ne pomaga ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Matejčk, un ta slabši, ka si ga imel prej, ti je dosti bolje služil, ane? :)

    Olivija, vse ima svoje pluse in minuse. Ta je težak kot cent in moram biti zelo na volji, da ga nesem sabo. Zato je večina fotk od doma. Enkrat si bom kupila coolpixa.

    OdgovoriIzbriši
  4. No. Jaz ne bom nikoli pozabila, ko sem jaz pritiskala na fotoaparat, tak družinski, kot ga imamo v večini družinic z mulčki. Potem pa Anita začne vleči iz torbe nekaj veliiiiiiiikega:)))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.