petek, 10. februar 2012

Google search

Včasih ko malce pogledam v statistiko bloga, me navdušijo google gesla, pod katerimi najdejo/te moj blog. Vsake toliko se najde najde kaka prav zabavna cvetka.

Ena od takih se je prikazala danes. "Kratke frizure 2012".

Ker mi ni bilo jasno kako je to povezano z nami, sem vpisala geslo v guglja. Pregledala enih 18 strani, pa nikjer ni bilo mojega bloga.
Potem sem šla pogledat še slikovne zadetke.

In tam sem ga našla... sredi manekenk, igralk in lepotičk... starata. Le kako ga ne bi kliknili. :)
In očitno  je bila iščočemu frizura všeč, kajti v zadnjem mesecu si jo je ogledal sedemkrat.

5 komentarjev:

  1. Vidiš, to pa še nisem pogledala. Pa bom, ker očitno je kar zabavno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O kul.moram to pogledat,ampak z iPhonom ne znam...
    Frizurca je pa super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Očitno vsi preverite kako izgleda. Danes je že 168 obiskov s strani teh ključnih besed.
    Saj je prav, jaz se prav nasmejim. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.