nedelja, 12. februar 2012

Cosy šal

Že ko sem nakvačkala šal neskončnih sonc, sem bila važna, nad šalom, ki sem ga dokončala nazadnje, sem pa navdušena.

Pri rumenem šalu se je namreč kot velika napaka izkazalo to, da je delan iz 100% akrila in se je takoj stisnil in zmuckal. Pri tem šalu pa sem uporabila res lepo in kvalitetno volno, ki sem jo kupila v Merkator centru v Šiški (Cosima) in je sestavljena iz 55% merino volne in 45% poli-akrila.

Vzorec je isti kot pri šalu neskončnih sonc, le da sem ga toliko priredila, da sem ga delala kar krožno.
Dodala sem še patent in dva okrasna gumbka.

Šal je dolg cca 90 cm in dolg cca 45. Nanizala sem 60 pentelj. Porabila sem le malo manj kot  štiri klobčiče. Tudi tokrat sem uporabila kvačko debeline 10 mm.





10 komentarjev:

  1. Uuuuu, Anita, krasen je. Krasen! In ful ti paše:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fe-fe-fenomenalno! In ti, lušna si, paše ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kva je fin, pa ti tut seveda :). Ti a viš de jest nim prau nabenga šala :). Aja, ena stvar, ka ima lih tak namen de te greje kat šal je ostala pri nas doma, oz. pred avtom. a viš kvabitu nik blu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, pagrišema. :)

      V bistvu sem ugotovila, da sem precej nefotogenična. Kar nekaj fotk in kar nekaj fotošopa je bilo potrebnega da smo spravili skupaj nekaj prebavljivega. :)
      Mogoče mi nebi škodilo nekaj malega mejkapa. :)

      Izbriši
  4. No, če takole zgledaš brez mejkapa, si lahko vesela:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi komentar - če takole zgledaš brez mejkapa, kapo dol. Če bi mene videla brez, bi te kap (če ti kaj pove, ko me je moja tašča videla mogoče dvakrat v življenju brez, me je vsakič vprašala, če sem bolna).

    Drugi - šal je krasen. KRASEN. Res si nadarjena. Kdaj boš imela pa prvi tečaj? Pridem!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma kaj ste se zdaj spravile name. :) Saj sem napisala, da sicer ni mejkapa je pa precej fotošopa. Škoda, da sem že zabrisala prej-fotke v koš, drugače bi vam jih dala za primerjavo. :)

    Jaz mejkapa dandanašnji, sploh za doma, res ne uporabljam. Ker imam tako mastno kožo, da mi takoj mozolje ven vrže, če sem namazana s pudrom. Edini puder, ki mi jih ni, je bil en Chanelov, ki je itak predrag, da bi ga uporabljala za doma, pa še iz prodaje je šel. :( Zdaj pa uporabljam samo DR. Hauschka dnevno olje in je ZAKON!!, če se pridno mažem imam lepšo kožo, kot sem si sploh kdaj upala želeti. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauuuuuuuuuuuu; kakšen krasen šal, krasen, fouš, fouš...zelo lepo res. Ti si pa lepotička.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ful mi je všeč! Krasen šal, krasen vzorec, krasen model, krasen, krasen...

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.