petek, 20. januar 2012

Tu je pa sigrunu šihtn telefon..

.. ka je taka žalastna muska. Mi je pred leti rekel Rafko, ko je slišal moj Bad Day, na telefonu.

Kar nekaj let me je k telefonu klical tale komadič. Ampak meni se ne zdi žalostna. Jaz jo razumem kot precej optimistično pesem. Si imela slab dan? So what! Bo pa jutri bolje.  In nisem se je naveličala.




Vseeno pa sem zdaj z zamenjavo telefona zamenjala tudi muziko.  Zdaj mi, ko me kličete, izpolnite to glasbeno željo.





Ampak ugotavljam, da bom, potem ko bom spet rabila budilko, to pesem raje nastavila za bujenje. Tako prijetna je, tako nežno se začne, čisto prava, da bo z njo vsak dan sončen. Pa še čas si bom lahko vzela, da jo bom poslušala. Ker zdaj se moram kmalu oglasiti.

Pa pokličite kej, pa pustite zvoniti, nič ne motite, verjetno samo musko poslušam. :)

6 komentarjev:

  1. ooo super. meni tudi Bad day ni žalostna :)
    sama bi tudi včasih kar pustila naj zvoni in zvoni...meni "zvoni" Kreslin, no, kdo pa bi drug, a ne? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tu bi si pa tut jest uštimala, pa še video bi blu triba naložt, de bi te vsakič spovlnu, de bi blu fajn kej potelovadit pa kej mejn paist. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, draga moja, ti pa nimaš lih kešnih težav s tem. :)

      Izbriši
  3. Jaz se glasbeno "izzivljam" pri budlkah. Letosnji zimski semester sem se do januarja zbujala z "I'll kill her" od Soko - rahlo bizarna pesmica, ampak jaz nisem prevec dobre volje, ko se zbudim :)) Ampak potem sem postala imuna nanjo, tako da me zdaj zbuja Tomi s Spet otrok. Bistveno lepse :)))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.