torek, 17. januar 2012

Telefon

Nisem vam še povedala, kako se je končala moja zgodba z izgubljenim telefonom.

Iiii, tipično. :) Našla sem ga - doma. Ampak šele potem, ko so mi v službi že preklicali kartico in naročili novega. Razen zadrege, se je tako zame končalo na najboljši možen način. Dobila sem nov telefon, takega seksi, ženskega, belo zlatega. Pa še telefonske in fotke s tastarega niso šle rakom žvižgat.  Kaj češ lepšega.

4 komentarji:

  1. Ja, en problem pa imam.
    Nastavila sem si eno super musko za zvonjenje, zdaj bi jo pa raje poslušala, kot se oglasila na telefon. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, saj se je boš naveličala, potem se boš pa prej oglašala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Poznam to težavo. Moja Homo Carnula...

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.