torek, 31. januar 2012

Šal in kapa

Pozirala je kar naša gospodična Rene. Če pa nimamo punc kaj naj.
Takole med nami, Rene je meni zelo všečno ime tudi če bi imeli punčko. Sicer bi težko dobila odobritev s strani moža ampak poskušala pa bi. Gospodično Rene sem si zacahnala še v časih Ally McBeal. 

Šal je lepo uspel in je šel k Špeli, ki obužuje punčkasto-punčkaste barve. Zato roza na roza.

Kapa pa ni najbolj posrečena in je ostala doma.




10 komentarjev:

  1. Ally McBEal rules - no, vsaj prve sezone so bile res zakon. Mimogrede, kaj je pa narobe s kapo? Na gospodični Rene prav dobro izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kapa je na splošno čudne oblike. Pa še premajhna za štiriletnico. Pa še volančki so preveliki in gledano od spredaj ne zgledajo prav dobro. Jih bom poskušala naslednjič narediti na kapi z manjšimi vozli.

      Izbriši
  2. no ja, Anitka, uživaj še mal...

    OdgovoriIzbriši
  3. Komplet je super 1A, šal (a je narejen "krožno"?) in kapica!
    No ja, mogoče kapico ne bi glih' svetovala jutri za flankirat po Vipavi :-) Nizke temp. in kraška burja bodo baje pričarali -30 'C , brrrrrrrrr :-)

    Lep pozdrav od tvoje fanice :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo, laskaš mi.
      Ja, šal je krožen, v stilu babic (se mi zdi da tako imenujejo ta vzorec).

      Če mene vprašaš v Vipavi v naslednjih dneh sploh ne bi rabila kape. Ker ni šans, da v takem vetru sploh pomolim nos iz hiše.

      Sem šla lani enkrat v takem vremenu v Ajdovščino. In je tista vetrnica, ki jo vedno pokažejo pri novicah, zganjala tak kraval, kot da bi mi helikopter letel tik nad glavo. Raje si ne predstavljam, da bi ji šraufi popustili. Grozno.

      Izbriši
  4. izgleda oboje prav super,pa še prav luštnega manekena imaš.........

    OdgovoriIzbriši
  5. Super kompletek. Mali je pa itak cukr. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Cukrast kompletek! Gospodična Rene je pa tudi meni všeč.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.