sreda, 11. januar 2012

Pol ure ...

... je čas, ki ga Enej potrebuje, da si v vrtcu obuje oba čevlja, obleče bundo in si ovije šal okoli vratu.

Če je pa toliko motečih dejavnikov.

4 komentarji:

  1. Tudi pri nas bi bilo tako, če ne bi mami non stop priganjala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra si, da toleriraš to :)) Jaz vem, da bi že pri 10 min pihala paro iz ušes :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, kje pa.. pol ure je z priganjanjem. :)

    Če grem z Renejem, mi kaj drugega kot da sedim in gledam in priganjam, niti ni ostane.

    Tak je. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooooooj poznam....pri meni, začnem še lovoljenjem po avli vrtca, če je pa tolk luštno, ko živčna mama s parom čevljev v roki in bundicami teče za njima...

    Na koncu sem premočena do konca, onadva pa se veselo smejita. Če ju ujamem seveda.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.