torek, 17. januar 2012

Kape, kape, kape..

Dve novi kapi.

Z Zofijo sva se uprili temu, da nisva bili nikjer izžrebani in sva se kar dogovorili za izmenjavo.
Tako je nastala tale kapica za Zofijino Pikico.



Potem je bil pa končno čas, da tudi jaz dobim eno kapo. Skvačkala sem jo iz raznobarvnega klobčiča in mi zato barve niso povsem všeč. Mi je pa všeč kroj. Kapo sem v zadnjih dveh vrstah nekoliko "not vzela", da se lepše prilega glavi in se ne vrti toliko. Predvsem lepo poudari moj planiški nos. :)


Nameravala sem objaviti še fotko rožice na moji kapi, a sem dobila opozorilo od gospoda Bloggerja, da sem dosegla maksimalno količino fotografij. No fajn... kaj pa zdaj?

7 komentarjev:

  1. oooooooooooooo kako lepo. res hvala za tole objavo, ker jaz sploh ne najdem časa, da slikam Pikico z novo kapico. Res je lepa in ona zelo luškana v njej!!!
    Krilce pa....ja, dela se ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar v miru. Zdaj je itak premrzlo za krilca. :)

      Izbriši
  2. Bravo, punce!

    Sicer pa ja, Anita, tako lepo kvačkaš, da sem si ob tvojih izdelkih (tvojih - klicaj, podčrtano, krepko napisano + srčki zraven ❤ ❤ ❤) še sama zaželela osvojiti to znanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Le, le.. ampak pohiti. Zime bo kmalu konec, potem pa ne bo več časa za tako igračkanje. :)

      Izbriši
  3. Hudo lepi kapi. Obe. In pametno, da sta se kar dogovorili za izmenjavo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sploh ne, jaz pred dvema mesecema nisem poznala še niti osnovnega šiva. Zdaj delam pa že tak čudovit sončkast šal, ki ga boste lahko v kratkem videli.

    Začela sem s pomočjo You Tuba: http://www.youtube.com/watch?v=eqca00LdmAc in podobnimi. Tega je tam na tone. :)

    Je pa res, da sem v otroštvu veliko štrikala in imam tisti potrebni grif za enakomerno zategovanje.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.