četrtek, 22. december 2011

Še ena kapa

Tokrat z avtom, da paše zraven kombinezona.

Tokrat je šlo hitreje in lažje, pa še volna je bila debelejša in je tudi toplejša kapa.

Mogoče mi je ta še bolj všeč kot tista s sovico. Predvsem zaradi barv.

Je pa revež poziral kar v postelji, saj ga malce kuha vročina. Upam, da so samo zobki ali kaj podobnega kratkotrajnega in da bova samo današnji sončni dan preživela za štirimi stenami.



5 komentarjev:

  1. Waw, 500-ta objava. :)

    Bi se spodobilo narest še eno nagradno žrebanje za tako okroglo številko.

    Hmmm, bi kdo tako kapo?

    OdgovoriIzbriši
  2. wiiiii! :) joj Anita, ma kolk lepo.. a ti res to SAMA delaš??? Pohvalno oz. brez besed! CUTE!

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz jaz jaz bi tako kapo. pa saj punčki bi tudi pasala :))
    je pa krasna!! prav super ti gre!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si rojen talent, wauuuuuuuuu ❤ ❤ ❤
    Kdaj organiziraš začetni tečaj kvačkanja? ツ
    Za eno takšno qjutkano kapico bi se takoj postavila v vrsto!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.