sreda, 28. december 2011

Moja domača darila


Takole izgledajo moja domača darila. Bolj natančno, tako je izgledala prva runda mandljev. Po tisti sem spražila še dve dvojni rundi. Pri tej prvi sem dala premalo vanilije in cimeta, ker sem z vanilinim ekstraktom delala prvič in nisem vedela kako močan je, cimeta pa se mi je tudi zdelo preveč. Pa so bili nekoliko medli. naslednjih rundah sem se recepta držala točno in mandlji so bili nadodlični. Kar se mene tiče, recept leta. Mmmm-mmm. Zdaj sem v naši sadje-zelenjavi trgovinici že izpraznila zaloge in v zadnji rundi sem pražila že lešnike in oluščene mandlje. Pa niso tako popolni.

Moje darilo tistim bolj oddaljenim bralcem, ki mandljev ne boste dobili, je recept zanje. Klik.

Drugi del darilca pa so pikantni praženi arašidi. Tu pa imam težave s sestavinami. Sicer so odlični, a nikakor nočejo biti dovolj pikantni. Še bom poskušala. Recept za te: Klik.






















6 komentarjev:

  1. Mmm, do sem diši.

    Ravno vidim na fotki - kako ste zadovoljni s panelnimi zavesami? Ena znanka jih je ravno spljuvla pred kratkim, da so čisto zanič. Midva sva pa hotela kupit ravno take kot so vaše, če se prav spomnim. Za v spalnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, ampak res.V stanovanju diši dneve po tem, ko jih pripraviš.

    Meni so zavese super. V kuhinji sem bila sicer malce škrta in sem eno rolo dala na pol, pa še malce postrani odrezala, pa so malce prekratke in ne čisto take kot bi morale biti. V dnevni so pa skrite za kavčem, lepo v miru, in so super. Prav sexy. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, carica!
    -------------

    Fern'ki ツ Mi imamo tudi v dnevni Ikea-panele, podobne izkušnje... Všečne. Ker nisem ljubitelj zaves, si kaj bistveno drugačnega ne predstavljam. Z mojo montažo sem načeloma zadovoljna, vendar se strinjam, da je potrebne nekaj natančnosti in spretnosti. Panele so deloma za sedežno, jih minimalno premikamo. Kdor potrebuje "štrapacne" zavese (balkonska vrata ali okna, kjer se dejansko pogosto zrači) bi bilo bolje, da izbere kaj drugega. Zaves še nisem oprala, ni mi čisto jasno, kako se bom lotila ツ

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Oka, previsoke nazive mi daješ. Mi bo še nerodno ratal.

    Jaz jih tudi še nisem oprala, pa bo počasi treba. Jaz jih bom tako kot sem prej prala bambusne. V banjo pa kar stuširala, počakala da glavnina vode odteče, pa nazaj na okno z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Midva bova imela stekleno steno, ker dnevnos obo pregrajujemo na pol. Pa sva mislila najprej peskano steklo in kaj vem kaj še, pa sem predlagala kar zavese. Premikala jih tako praktično ne bova, razen ene panele, kjer bodo vrata. Te panelne so zlasti všeč mojemu, meni je skoraj vseeno, če imava kar navadne na karnisi. Dobro, torej je 2:1 za panelne. Tisto branje, da je vse skupaj en "krš", me je malo spravilo v dvome. :o)

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo frajerka!! kako slastno tole izgleda!!
    zavese/panela? pojma nimam, nimamo jih :)))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.