petek, 16. december 2011

Domača darila in sovica giveaway

Vsako leto bolj očitno postaja, kako zelo smo padli pod vpliv kapitalizma.

Darila dajemo za vsak drekec pekec. Ko gremo na obisk, za praznike, za rojstne dneve, novoletna darila dobimo na vsakem vogalu, vse firme nam podarjajo nekaj kar ne potrebujemo. Potiskane majice, obeske za ključe, kulije, pa še kakšno večjo neumnost za zraven.

Ko smo bili majhni smo dobili nogavice, mandolad in suhe fige za Miklavža in eno darilo za Dedka Mraza in za rojstni dan. In tistih daril se še zdaj spomnim. Za novo leto je Dedek Mraz vsej družini prinesel enkrat Tombolo, pa Unicefove sestavljanke, pa Monopoly. Pa Kinder jajčke pri teti Zori. Pa knjige, ki jih še zdaj prebiram.

Kar se novoletnih daril tiče, smo se s prijatelji že pred leti dogovorili, da gremo raje skupaj v gledališče in na večerjo. Otrokom pa smo darila še vedno kupovali.

Letos, pa napovedujem konec tudi temu običaju. Našim otrokom bo Dedek Mraz prinesel eno darilo, tako kvalitetno, ki bo zdržalo nekaj let, tako, ki si ga resnično želi(jo). In to bo to. Starati, staremame, none, nonoti, strički, tetice, prijatelji.. vzdržite se daril. Razen... če jih boste izdelali sami. Sprejemamo domače klobase, marmelado, fotografije, ki ste jih sami posneli, čestitke, ki ste jih sami naredili, piškote, ki ste jih spekli, ipd. In taka darila bomo podarjali tudi mi.

Prav nič vam naj ne bo nerodno, če pridete praznih rok. Še najbolj pa vas prosim, da se vzdržite sladkarij.


V tem duhu sem pripravila tudi darilce za bralce svojega bloga.  Nakvačkala sem to simpatično Zelenooko. Sovico vam podarjam prazno, a gumbek za kljunček je dejansko gumbek, ki razkrije sovina "usta". Skoznje lahko :a). sovico natlačite s starimi majicami, ki vam že dolgo ležijo v omari, in jo uporabite samo za okras, b). vanjo lahko pospravite robčke, da jih imate vedno pri roki, c). lahko jo napolnite z vrečko pirinih semen ali češnjevih pečk, ki jih lahko segrejete ali ohladite in jo uporabljate kot termofor, ali d). drugo.

Če jo želite, se pofočkajte v komentarjih. Med vsemi, ki boste izrazili željo po njej, bom v soboto 24 decembra, na Božični večer izžrebala srečnega dobitnika.



11 komentarjev:

  1. Lepa in uporabna sovica. Pofočkam se.

    In bravo za dogovor z darili. Pri nas se vedno najde kdo, ki ga ne upošteva, ker misli, da bo tako izpadel huda faca.

    Bo treba izvesti kakšno revolucijo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je to razmišljanje. Tudi pri nas je daril decembra čisto preveč (sploh če upoštevamo, da ima še Palčica rojstni dan). Pofočkam se. Ker mi je všeč. In ker bi imela takšno v pisarni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s tvojimi razmišljanji o darilih - preveč vsega in preveč brezosebno. Me veseli, da nas je več s takšnimi razmišljanji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Do zadnje črke kopiram Nežkin komentar!

    Ma, nič, pofočkala pa se bom raje še enkrat! :-) Obožujem sovice.

    Saj poznaš tole, ne? http://www.myowlbarn.com/p/owl-lover-2012-calendar.html

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako je luštna :)
    ponavadi ne sodelujem v takih zadevah, ampak tokrat se bom tudi jaz pofočkala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je vse kar si napisala. Pri nas je problem, ker se nihče od sorodnikov noče držati tega pravila glede daril. Pa že itak je vsega preveč. In potem otrok že sploh ne ve več zakaj je dobil darilo :(
    Aja, seveda se pofočkam za tvojo sovico ;))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem ravno te dni premišljevala, da bi tudi pri nas imeli kakšen tak dogovor glede daril, saj se tudi meni zdi brezvezno stalno kupovanje le teh.
    Se pa tudi pofočkam za zelooo lepo sovico. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo tole sem pa skoraj zgrešila :))
    še sprejemaš pofočkanje? :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Zofija, seveda. Do žrebanja je čas. :)
    Akvarij, nisem poznala. Hvala za link. Jeeej. :)

    Evo, jaz tu pofočkam še Carmen, ki se je pofočkala na FB.ju. Da ne boste potem postrani gledale.

    Gourmet forever, a ti se tudi pofočkaš ali samo komentiraš?

    OdgovoriIzbriši
  10. Anita, tvoj zapis sem prebrala na dušek, takoj po objavi, pokomentirala pa ne...

    Ploskam, ploskam ti in se veselim zavesti, ki si jo osvojila in jo širiš naprej med nas. Naj živi "Anita-virus", hip-hip-hura!

    Zadnje čase sem tudi jaz večkrat premišljevala o obdarovanju otrok - otrok na splošno in tistih, ki so na mojem seznamu...
    Če odmislim družine, ki živijo resnično na robu in, roko na srce, veliko jih je, imajo mnogi otroci toliko vsega (tekom leta ali celo vsak dan), da se sploh ne znajo več razveseliti. Anita, tvoja pobuda je super, vendar mora biti stališče jasno izraženo, vsem v vednost in ravnanje. Potem ni zmede, da nekateri prinesejo in nekateri ne.
    Če pa takšnih navodil ni, potem ne vem, kaj mi je storiti? Izbrati po zdravi pameti. Drugim ne bom moralizirala, pa tudi ne želim, da je teta Urška edina, ki pride praznih rok :-/

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.