sobota, 12. november 2011

Volitve 2011

Povabilo je prišlo dokaj pozno in nepričakovano in privolila sem, prej kot sem uspela v redu razmisliti kaj počnem.
Potem sem rabila kar cel teden, da sem premlela zadeve in se navadila na novo vlogo.

Zdaj pa sem pripravljena, da vam javno oznanim. Od besed prehajam k dejanjem.

Kandidiram. Stranka mladih - zeleni Evrope.

Za kaj se bom zavzemala, vam je stalnim bralcem mojega bloga verjetno jasno.
Čisto, varno in zdravo okolje za nas in naše otroke. Seveda ne samo z vidika ekologije. Poskrbeti moramo za celoten klobčič v katerega je zavito naše življenje.

Pomagajte mi, da ponesem glas mladih, mladih družin in naših otrok do tistih, ki so za to odgovorni. Prevzemimo odgovornost za prihodnost.

Že vnaprej hvala za vaš glas.



3 komentarji:

  1. Anita, tudi jaz ti čestitam, predvidevam, da je to dobro pretehtana odločitev.

    Srečno. :)

    Že dve moji prijateljici sta prebegnili v politiko:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, ves čas me je firbec matral, kaj so tisti novi izzivi na gmailu:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.