nedelja, 27. november 2011

Vikend

Tale vikend je bil pa izredno naporen.

Dragi je zbolel in že tri dni leži in pije čaj.

Enej je bil na srečo najprej z Nono in Nonom na Blegošu, nato še pri Staratu in Starimami čez noč. Z njim gre le po luftu in sem utrujene že ko ga gledam. Plavalni tečaj smo zaključili, zdaj pa mu energija skozi ušesa brizga. Bo treba najti neko novo aktivnost. Izbral si je ples.

Jaz sem imela danes prvo radijsko soočenje. Včeraj sem se pozno pripravljala, danes zgodaj vstala. Soočenje je bilo tako tako. Popolna začetnica nasproti starim mačkom. Kaj hudo pametnega nisem pogruntala, novega "Šou mast gou" pa mislim, da tudi ne. Vsaj prikazala sem se. Kar štirje so manjkali. Le zadnjo rundo sem zviznila. Rene je bil že lačen.

Popoldne smo šli s fanti voščiti še mali Avici, ki je iz krepkega dojenčka, kar naenkrat zrasla v pravo mično gospodično.

Zdajle pa še Renejči slabo spi, ker mu teče iz noska. Noč bo verjetno pestra.

Jutri se pa res vpišem na fitnes. Mi manjka urica, ki sem jo prej namenila teku. In hujšati začnem. Sem se kar navadila na pozno večerjo in se ob tem prav nič dobro ne počutim. Oblečem lahko pa samo ene kavbojke. In prav nič novega si ne kupim. Zanalašč. Ko se jih bom dovolj naveličala, bom že shujšala.

Šibam spat.

3 komentarji:

  1. Pridejo tudi takšni vikendi, ja. Ampak saj veš - šou mast gou on! Držite se - in pozdravite!

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes je sonce, ziher je vse drugače. Ven pa tečt! Je vročina že zginla?

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.