ponedeljek, 21. november 2011

Ustvarjam

Odkar sem našla Pinterest, ves čas nekaj ustvarjam.

Še posebej sem se navdušila nad fotkami na platnu.

Tako se tudi sama nabavila vse potrebno. Platno, belo akrilno barvo in naprintano fotko. Izbrala in priredila sem to fotko mojih fantičkov.

Iz barvne sem naredila črno-belo fotko.


Nato sem jo natisnila in izrezala obraza.

Platno sem prebarvala z belo akrilno barvo.

In, z natisnjeno stranjo navzdol, položila na mokro platno in pogladila.
Ko je platno suho, papir namočiš z vodo in z blazinicami prstov zdrsaš papir s platna. Jaz sem ga (verjetno) preveč zmočila in zato sem odstranila tudi del Enejevega očesa. Slučajno sem imela tudi črn filc, ker sem nameravala izrezati, letos tako popularne, brkice. Nato se mi je utrnila ideja in izrezala sem še gusarsko prevezo za Eneja.

Nastalo je to. In kar ne morem se je nagledati. Vsakič ko ju vidim, me spravita v smeh.





4 komentarji:

  1. Odlično!!! :)) Se človek res ne more dovolj nasmejat!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, Anita! Tudi sama sem aktivna uporabnica Pinteresta in vsakič znova sem navdušena, kje vse mi pride prav (poleg obdelave fotk še pri kolažih, smešnih voščilnicah, itd.). Fanta sta pa itak prava manekena, tko da nimaš lih težkega dela ;)
    Pozdravček,
    Maja P.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.