torek, 8. november 2011

Učoškan

Včasih Reneja v postelji prav težko najdemo, saj se najbolje počuti, ko je takole obložen z vseh strani.
Ko je fino utrujen, ga samo obložimo z blazinami, dudo v usta, glavo zakoplje v eno od blazin in spi.



Včeraj je dobil drugo pikico. Še dobro, da imamo Moniko, ker jaz sem, kot se mi rado primeri, spet zašuštrala datume. Ah ...

Aja ... Stane ... vse naj naj. :)

6 komentarjev:

  1. Kako je luškan. Tudi naš Mezinček je rad učoškan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ajoooj, kakšne besede, učoškan :)) včasih bi rabila prav slovar, ko kaj napišeš :))
    no, se pa strinjam, učoškan je biti fajn ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he.. vprašanje če bi ti slovar pomagal. :)
    Besede si izmislila nisem, sem jo pa malce priredila po svoje. Verjetno, saj ne vem.. mogoče pa obstaja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, to je pa lepo, da tu preberem voščilo, ker danes ni bilo priložnosti niti za hitro sprejemanje voščil. Enej mi je hotel zapeti, jaz sem pa imel ravno danes imel nekaj nujnih opravil. Pa še Maks je zbolel ... Zato sem na upravno enoto oddal prošnjo, naj 8. november prestavijo na soboto, ki se bo zame začela s kavo in časopisom v postelji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Stane, upam, da je vse uspelo in da je tudi Maks že zdrav.
    Pa da ti na UE odobrijo premik. :)
    V živo ti voščimo v petek, ko si se "javil" za varuško. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ku ku. Naši otroci so pa pri svojih mini merah običajno čez celo posteljo. Ne vem, kako jim rata:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.